Rešitve za e-učenje

Člani delovnega paketa 2.3 smo se osredotočili na razvoj spletnih rešitev za podporo kombiniranega učenja. Tako so nastale številne konkretne rešitve za e-učenje. Pripravili smo gradiva za e-učenje na področju napredne videografije, obogatena z dinamiko H5P, poglobitvijo v virtualno resničnost, čudesi razširjene resničnosti in zapletenostjo razvoja resnih izobraževalnih računalniških iger. Dosegli smo oblikovanje vsebinsko bogatih, zelo interaktivnih in učinkovitih e-izobraževalnih virov, ki so bili deležni strogega testiranja, tudi v pilotnih procesih. Naše mojstrovine so zdaj doživele svoj veliki prvenec v šolskem okolju!

Vse demonstracijske različice so bile narejene in preizkušene v sodelovanju z dijaki.

Projektni timi so pripravili priročnike za dijake in učitelje za izvajanje uporabo posameznih e-rešitev.

Na študijskem obisku na Islandiji, ki je predstavljal zadnjo postajo delovnega paketa 2.3, smo s partnerskimi šolami iz Trbovelj, Novega mesta, Celja, Kopra, pa vse do norveškega Åssidna in Vikna ter islandskega Akureyrija, predstavili učna gradiva, ki so nastala v okviru projekta. Niso manjkale niti praktične delavnice za nadaljevanje mreženja in sodelovanja.

Vabimo vas k ogledu e-gradiv, ki so jih v okviru projekta KIPSI razvili posamezni partnerji:

Interaktivni videi s H5P- dvosmerna komunikacija

Cilj Srednje tehniške šole Koper je bil razviti učna gradiva za praktično usposabljanje, prilagojena za potrebe izobraževalnih programov naše šole. Na internetu je veliko gradiva, zlasti na YouTubu, vendar je to gradivo večinoma za teoretične predmete, kot so matematika, angleščina, zgodovina, jeziki itd. Prav tako gradiva na internetu ne vsebujejo interaktivnih elementov, niti ne vključujejo ...  Preberi več

Učna video igra za program tehnik računalništva

Izdelava električnih inštalacij s pomočjo videoposnetkov, digitalni dvojček šole, grafika za računalniške igre … Računalniška igra predstavlja vizijo sodobnega načina obogatenega učnega okolja v svetu računalniških iger. Avtorji: Uroš Ocepek, Žiga Podplatnik, Matej Notersberg in dijaki, STPŠ Trbovlje  Preberi več

Interaktivno s 3D modeli za program računalniški tehnik

Ekipa iz Novega mesta je razvila aplikacijo za naprave, ki uporabljajo OS Android, ki  dijakom omogoča skeniranje kode QR s kamero svoje mobilne naprave ali tabličnega  računalnika, ki jim ga zagotovi šola. Ko skenirajo kodo QR, se na njihovem zaslonu prikaže 3D  model v tehnologiji AR, s katerim lahko dijaki komunicirajo. Interakcije vključujejo vrtenje in  ...  Preberi več

S QR kodo v svet za program turizem

Avdiovizualno pripovedovanje zgodb v turizmu (zgodovinski sprehod po mestu Geil) ali kako načrtovati in ustvariti vodič po mestu s pomočjo aplikacije. Študenti v višjem strokovnem izobraževanju bi morali biti sposobni uporabljati strokovna orodja in razvijati storitve, pomembne za njihovo poklicno prakso. V svetu, kjer se tehnologija nenehno razvija, morajo učeči se sprejeti novo tehnologijo pri ...  Preberi več

Podkast kot uvodna motivacija

Univerza Østfold, Višja strokovna šola Viken in Srednja šola Åssiden je razvila t. i. Laboratori učilnice prihodnosti na Univerzi Østfold. Odločili so se ustvariti video ali podkast, ki bi lahko služil kot uvod v določeno temo s področja poklicnega in strokovnega izobraževanja. Nekatere nastale videe in podkaste si lahko TUKAJ.  Preberi več

Interakcija s strojem za program tehnološka in industrijska produkcija v sodelovanju z dijaki programa medijska produkcija

V tem projektu sta združila moči oddelka Tehnologija in industrijska proizvodnja ter Informatika in medijska produkcija na višji srednji šoli Åssiden. Dijaki 1. letnika Informatike in medijske produkcije so posneli in montirali vsebine ter jih s pomočjo H5P opremili  z interaktivnostjo.  Dijaki prvega letnika Tehnologija in industrijska proizvodnja so posneli med izdelavo svečnika na kovinski ...  Preberi več

Filmska produkcija za program medijski tehnik

360-stopinjski interaktivni virtualni sprehod temelji na učni izkušnji simulacije profesionalnega snemanja filmov. Dogajanje je postavljeno v filmski studio. Uporabnik se lahko sprehodi po različnih mikro lokacijah studia in spozna osnovne komponetne v studiu za profesionalno snemanje. Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da takega materiala še ni. Dejstvo je tudi, da ima zelo malo študentov možnost ...  Preberi več

AR vodič za upravljanje CNC-stroja za program strojni tehnik

AR tehnologije združujejo virtualni in fizični svet, kar predstavlja inovativni pristop do bogatejših in interaktivnih učnih izkušenj. Pri pouku Računalniško podprtih tehnologij smo se odločili ustvariti scenarij, ki predstavlja zagon CNC stroja. Ta veščina je temeljnega pomena in vsak dijak v skupini jo mora osvojiti kot pogoj za nadaljnje delo. Do sedaj je bila ta ...  Preberi več

XR tehnologije v izobraževanju robotike za program tehnik mehatronike

VR-tehnologija zelo pomembno vpliva na prostorski in vidni spomin, hkrati pa je sorazmerno cenovno ugodna tehnologija, kjer v določenih primerih ne potrebujemo fizične opreme, temveč se lahko omejimo samo na virtualno edukacijo.  Glede na znanstvene raziskave so podane informacije intenzivneje predstavljene, vplivajo na več centrov v možganih in posledično na tvorbo več nevronskih povezav. S ...  Preberi več

Interaktivni 360° video

Na Univerzi v Akureyriju so se lotili izdelave interaktivnih 360-stopinjskih izobraževalnih video posnetkov. Pri tem jim je bila v pomoč aplikacija Eddpuzzle. Interaktivni video za program gradbeništvo si lahko ogledate na: varnost in uporaba strojev v šolski delavnici.  Preberi več

Dostopnost spletišča

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje